شناسه خبر:79217
1402/11/17 09:03:34

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: 206 واحد تولیدی این استان در دولت مردمی سیزدهم به چرخه تولید بازگشته است که نشان از رویکرد حمایتی دولت‌مردان از صنعتگران و تولیدکنندگان دارد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاغذ دوبلکس در شهرستان تویسرکان بیان کرد: عملکرد دولت مردمی در رفع موانع واحدهای تولیدی و بازگشت آن‌ها به چرخه اقتصاد پایدار با ارائه تسهیلات و تأمین زیرساخت‌های لازم، درخشان است.

وی اضافه کرد: رفع موانع واحدهای تولیدی و ایجاد بسترهای لازم برای بازگشایی و احیای صنایع، از سیاست‌های اصلی دولت است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به راه‌اندازی کارخانه تولید کاغذ در شهرستان تویسرکان، بیان کرد: امروز با همت و تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حمایت مسئولان اجرایی، پس از سال‌ها شاهد بهره‌برداری از این طرح هستیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های حسین افشاری فرماندار شهرستان تویسرکان و سایر دستگاه‌های اجرایی در تأمین برق و زیرساخت‌های لازم برای این طرح تولیدی، گفت: هم‌اکنون در فاز نخست برای بیش از 200 نیروی انسانی در این کارخانه اشتغال‌زایی شده است.

استاندار همدان ادامه داد: در تیرماه سال گذشته قبل از سفر رئیس‌جمهور به استان در بازدید از تویسرکان و این شرکت گفته شد که مجموعه نیاز به اعتبار دارد که آن زمان خیلی امیدوار به تکمیل این مجموعه تولیدی به این زودی نبودیم، اما در سفر رئیس‌جمهور تسهیلاتی به میزان 250 میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافت که منجر به بهره‌برداری از آن شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی طی دو سال اخیر در زمینه ارتقای صنعت و معدن همدان به عمل آمده، ابراز کرد: حمایت‌های زیادی از واحدهای تولیدی و واحدهای غیر فعال انجام شده است.

استاندار همدان همچنین یادآور شد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر یک‌هزار و 350 پروژه در سطح استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد و 83 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: برای استمرار خدمت، قطع به یقین با حضور حماسی در 22 بهمن‌ماه و خلق حماسه بزرگ در 11 اسفندماه زمینه یأس و ناامیدی دشمنان کشور را فراهم می‌کنیم.

شناسه خبر 79217