شناسه خبر:79246
1402/11/17 09:38:47

سپهرغرب، گروه اندیشه: امام جمعه ملبورن گفت: کشورهای اسلامی در منطقه باید از تفکر امام خمینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای مقابله با توطئه‌های غرب و رفع مشکلات پیش روی خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی پیامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی ره تحقق وعده الهی و دهه مبارکه فجر طلیعه آن است.
وی انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادی بخش جهان دانسته و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی که منبع الهام بخش برای ملت‌های مظلوم و عدالتخواه جهان است، تاکید کردند.
نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا به فرا رسیدن 45 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر و نقش حضرت امام راحل اشاره کرد و افزود: باید جوانان ملت اسلامی در جریان حوادث نظام جمهوری اسلامی و اندیشه‌های والای خمینی کبیر قرار بگیرند.
امام جمعه ملبورن ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را الگوی بارز استقامت در برابر تحریم‌های یکجانبه و دشمنی استکبار جهانی دانست و گفت: فشارهای معیشتی و اقتصادی و مشکلات اجتماعی نباید ملت‌ها را ناامید کند و جلو رشد نظام مردم سالاری را بگیرد.
حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی در پایان فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و دولت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان تبریک گفت. نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا با اشاره به مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره) در راستای رشد فکری و اندیشه مسلمانان در جهان اسلام، گفت: نظریه‌ها و اندیشه‌های امام راحل درباره وحدت جهان اسلام، بیداری در مقابل دشمنان مشترک، همیاری با مستضعفین و برائت از تفرقه باید سرلوحه ملت‌ها و حاکمان آنان قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی در منطقه باید از تفکر امام خمینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای مقابله با توطئه‌های غرب و رفع مشکلات پیش روی خود استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه امام راحل رهبری واقعی برای مسلمانان جهان بودند، خاطر نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با پیروی از احکام دین مبین اسلام و بهره گیری از آموزه‌ها و تعلیمات قرآن مجید و منویات پیامبر اعظم (ص)، در شکست و نابود کردن نظام دیکتاتوری و یزید زمان خود موفق بودند.

شناسه خبر 79246