شناسه خبر:79251
1402/11/17 09:41:24
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان:

لوپ گردشی پُل شهیدهمدانی در آستانه تکمیل و بهره‌برداری است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد: لوپ گردشی تقاطع غیر هم‌سطح شهیدهمدانی به‌زودی تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مهدی حیدری در بازدید اعضای کمیسیون فنی عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان از تقاطع غیر هم‌سطح شهیدهمدانی ابراز کرد: لوپ چپ‌گرد پُل شهیدهمدانی یکی از قسمت‌های مهم این تقاطع است که از سمت میدان باباطاهر و بلوار نیروی انتظامی ترافیک را به سمت محلات مجاور این تقاطع مانند کوی امام خمینی، اسلامشهر و کوی کوثر هدایت می‌کند.

حیدری اضافه کرد: لوپ چپ‌گرد پُل شهیدهمدانی از طولانی‌تر شدن مسیر گردش به چپ این تقاطع برای عبور از بلوار بدیع‌الزمان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به لزوم عقب‌نشینی ساختمان پلیس راهور در مسیر پُل شهیدهمدانی، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری و موافقت فرماندهی انتظامی شهرستان، عقب‌نشینی دیوار مقر پلیس راهور انجام شده و بلافاصله پس از بهبود شرایط جوی در مدت کوتاهی مسیر لوپ اجرا شده و به مسیر زیر تقاطع متصل خواهد شد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح شهیدهمدانی یکی از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: با اقدامات صورت‌گرفته قسمت‌های تقاطع غیر هم‌سطح شهیدهمدانی تکمیل می‌شود.

گفتنی است؛ در این بازدید فرمانده انتظامی شهرستان همدان، رئیس پلیس راهور و تعدادی از تاکسی‌داران و اهالی کوی امام خمینی (ره) حضور داشتند.

شناسه خبر 79251