شناسه خبر:79329
1402/11/21 09:44:55

جانشین پایگاه هوایی شهید نوژه با بیان اینکه شهدای ما همه، در هر لباس و موقعیتی که بودند برای ما عزیز و گرانقدر هستند، گفت: شهدا خون خود را برای دفاع از این مملکت نثار کردند.

امیر سرتیپ دوم عبدالله ابکی در آیین نامگذاری میدان خلبان شهید «محمد نوژه» با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدا با بیان اینکه از همه فرماندهان سابق پایگاه نوژه که طی این سال‌ها برای پایگاه نوژه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: از زحمات امام جمعه و استاندار همدان که برای این امر به یاد ماندنی تلاش کردند تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این کارهای بزرگ همیشه ادامه داشته باشد، ابراز کرد: امید است توانسته باشیم قدمی هرچند کوچک در راستای قدردانی از مقام شهیدان انجام داده باشیم.

جانشین پایگاه هوایی شهید نوژه با بیان اینکه شهدای ما همه، در هر لباس و موقعیتی که بودند برای ما عزیز و گرانقدر هستند، یادآور شد: شهدا خون خود را برای دفاع از این مملکت نثار کردند.

وی با بیان اینکه کوچک‌ترین وظیفه ما در قبال شهدا قدردانی از زحمات آن‌ها است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز اظهار کرد: اگر 100 میدان به نام شهید «نوژه» بزنیم، باز هم کم است چراکه این شهید بزرگوار اولین شهید خلبان و اولین شهید استان همدان است.

سردار مهدی فرجی با اشاره به اینکه شهید نوژه در شرایطی که پاوه از دست رفته بود و مشکلات جدی بود ورود پیدا کرد، ابراز کرد: ما باید قدر شهید نوژه و نوژه‌ها را بدانیم.

 

شناسه خبر 79329