شناسه خبر:79450
1402/11/25 09:49:08
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان خبر داد:

اعزام بانوان فعال محلات 2020 و مراکز نیکوکاری استان همدان به مشهد مقدس

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از اعزام بانوان فعال محلات 2020 و مراکز نیکوکاری استان به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، غلامرضا مجیدی گفت: هم‌زمان با آغاز ماه شعبان و ولادت سراسر سعادت حضرت امام حسین (ع)، تعداد 85 نفر از بانوان و مسئولین خانه‌های امداد و محلات 2020 و همچنین بانوان فعال مراکز نیکوکاری استان همدان در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور با سه دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ادامه داد: این بانوان از میان مسئولین و بانویاران فعال محلات 2020 در سطح استان و خواهران فعال مراکز نیکوکاری انتخاب و به مدت چهار روز برای شرکت در یک برنامه اردویی زیارتی، آموزشی و فرهنگی به زیارت ثامن‌الحجج مشرف شدند.

مجیدی ابراز کرد: کاروان رهسپاران عصر ظهور ویژه محلات 2020 با حضور آقایان در ایام اربعین حسینی با اعزام 140 نفر از برادران فعال محلات و مراکز نیکوکاری به نجف اشرف و کربلای معلی اعزام شد و ویژه خواهران مکرمه این مراکز در مشهد مقدس به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

وی اشاره کرد: هم‌اینک کمیته امداد امام خمینی (ره) در 10 محله کم‌برخوردار در سطح استان در قالب محلات 2020 با همکاری و همراهی معتمدین محلی در راستای رسیدگی به مسائل فرهنگی، اجتماعی، درمانی و غیره ساکنین این محلات به ارائه خدمات با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط مشغول است؛ ضمناً درحال حاضر تعداد 230 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نیز با مجوز این نهاد به محرومین و نیازمندان خدمات ارائه می‌کنند.

 

شناسه خبر 79450