شناسه خبر:79456
1402/11/25 10:09:17

معاون سیاسی و امنیتی استان کردستان، بیان کرد: دانشگاه کردستان باید همه کاندیداهای استان را برای مذاکره به دانشگاه دعوت کرده و زمینه گفت‌و‌گو را برای همه 195 نفر تأیید صلاحیت شده در چارچوبی قانونی و تدوین شده فراهم کند.

مهدی رمضانی، امروز سه‌شنبه 24 بهمن در جلسه در نشست سیاست‌ها و رویکردهای دستگاه‌های آموزش عالی استان در عرصه انتخابات که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه باید از نگرش‌های کلی و انتزاعی در انتخابات فاصله گرفته شود، اظهار کرد: مشارکت حداکثری هدف اصلی ما در انتخابات پیش رو است.

وی جدی‌ترین وظیفه مدیران و مسئولان را در حال حاضر تمرکز بر انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم ذکر کرد و افزود: انتخابات برای ما سودآور بوده و کلید حل مشکلات کشور و استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استان کردستان، بیان کرد: دانشگاه کردستان باید همه کاندیداهای استان را برای مذاکره به دانشگاه دعوت کرده و زمینه گفت و گو را برای همه 195 نفر تأیید صلاحیت شده در چارچوبی قانونی و تدوین شده فراهم کند، چرا که دانشگاه نهاد علم و کانال بسیار مهمی برای ارتباط با جامعه است.

به گفته رمضانی، تصمیم‌گیری بر اساس شاخصه‌های کیفی، گذاره راهبردی و تأثیرگذاری در حوزه مدیریت استان است که باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و کاندیداها و افراد منتخب نیز این امر را در دستور کار خود قرار دهند.

وی، مشارکت سیاسی در عرصه‌های مختلف باید برای مردم تبیین شود، عنوان کرد: انتخابات عمران و آبادانی در پی دارد و امنیت‌ساز است، بر همین اساس، باید زمینه حضور حداکثری برای مردم با خلاقیت و تولید محتوای مطلوب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید تحلیل منطقی از مسائل و مشکلات موجود در سطح استان در زمینه مبارزه با فساد را داشته باشد، بیان کرد: تصویر مبارزه با فساد باید قوی و برجسته باشد و فسادهای مالی موجود در جامعه در دانشگاه و رسانه‌ها به‌صورت منطقی و علمی مورد تحلیل و انتقاد قرار گیرد، چراکه این امر مشارکت‌ساز است.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی، مناظرات و برنامه‌های صدا و سیما باید کیفیت مطلوب تری داشته باشد، خاطرنشان کرد: نتایج اکثر این کرسی‌ها به سمت خاصی کشیده می‌شود، در حالی که این برنامه‌ها باید خروجی مناسبی داشته و به سمت هدایتگری مردم حرکت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، یادآور شد: اکنون موفقیت در عملیات مشارکت حداکثری بسیار مهم‌تر از عملیات‌های نظامی است چراکه شکست در این عملیات خسارت‌های نظامی و مادی و اجتماعی زیادی به بار خواهدآورد.

 

شناسه خبر 79456