شناسه خبر:79537
1402/11/28 12:40:52

شهردار همدان تأکید کرد: دستگاه قضا پشتوانه مدیران شجاع، خطرپذیر و خادم باشد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی که به همراه برخی از مدیران شهری به دیدار رئیس جدید دادگستری استان همدان رفته بود، ضمن تبریک به وی و تشکر از خدمات عدالت‌خواه، عنوان کرد: همواره از خدمات، همکاری، مشاوره و راهنمایی دادگستری با شهرداری همدان که در مواقع نیاز پیش می‌آید، تشکر می‌کنیم و انشاالله با مدیریت جدید شاهد تعاملات مثبت بین دو مجموعه باشیم.

شهردار همدان تأکید کرد: دستگاه قضا پشتوانه مدیران شجاع، خطرپذیر و خادم باشد.

وی با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی سنگرسپاری است، عنوان کرد: تغییرات مدیریتی برای کسی که مسئولیتی را می‌پذیرد، هزینه‌ها و فرصت‌های زیادی دارد؛ از طرفی مسئولیت سنگین است، اما باید آن را به فال نیک بگیریم.

حسینی با اشاره به اینکه روندی که بر دادگستری در قِبال شهرداری همدان حاکم است مبتنی بر همکاری بوده، افزود: شهرداری همدان در کنار دادگستری است و با توجه به گستردگی فعالیت‌هایی که داریم، نیازمند مساعدت دستگاه قضا هستیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری با تأکید بر اینکه مدیران باید از روح شجاعت برخوردار باشند، اذعان کرد: باید نظارت‌ها قوی باشد.

حسینی افزود: خروجی تعامل شهرداری همدان و دادگستری نصیب شهر و رضایتمندی مردم خواهد بود.

در ادامه رئیس جدید دادگستری استان همدان نیز با تقدیر از خدمات مجموعه شهرداری همدان به‌ویژه در حل سیستم صوتی و برپایی غرفه‌ها در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، تصریح کرد: مردم ایران با وجود دسیسه‌های دشمنان، همواره در صحنه حضور دارند و این موضوع را در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دیدیم که برگ زرینی بر انقلاب اسلامی و تاریخ استان همدان افزودند.

بهروز محمدی‌فر پیوند شهرداری همدان و دادگستری را ناگسستنی دانست و تصریح کرد: بیشترین کمیسیون‌ها در سطوح مختلف اداری مربوط به شهرداری‌ها بوده و هم‌افزایی و تعامل این دو مجموعه ضروری است.

وی بر دقت، تخصص و تعهد افرادی که در کمیسیون‌های شهرداری حضور دارند تأکید کرد و گفت: باید همواره اجرای قوانین مد نظر قرار گیرد و تلاش داریم قوانین را تا جایی که به نفع مردم و بدون ضرر باشد، تفسیر و اجرا کنیم.

محمدی‌فر با تأکید بر خدمت‌رسانی به مردم توسط دو مجموعه، اظهار کرد: تلاش داریم فضای اداری مناسبی در شأن مردم همدان بسازیم و همچنین افراد مطلع و خبره را در حوزه‌های مختلف اداری و کمیسیون‌های تخصصی به‌کار بگیریم.

 

 

شناسه خبر 79537