شناسه خبر:79625
1402/11/30 09:38:39
شهردار همدان در مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری‌ همدان:

فرهنگ رزمندگی دستاورد مجاهدت‌ها و جان‌فشانی شهدا و جانبازان بود

شهردار همدان ابراز کرد: فرهنگ رزمندگی دستاورد مجاهدت‌ها و جان‌فشانی شهدا و جانبازان بود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی گفت: به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از جانبازان شهرداری همدان تجلیل به عمل آمد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جایگاه والای جانبازان، عنوان کرد: جانبازان دِین زیادی بر گردن ما دارند و انشاالله بتوانیم قدردان زحمات و خدمات این عزیزان باشیم.

این مقام مسئول افزود: فارغ از هر نوع گرایش سیاسی و فکری که به آن پایبندیم، یک اصل مهم و ارزشمند فرهنگ رزمندگی است که شهدا و جانبازان گران‌قدر با جان‌فشانی و ایثارگری آن را خلق کردند.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگ رزمندگی، عنوان کرد: شهدا و جانبازان برای اعتقادات و باورهایی که پایبند آن بودند، از باارزش‌ترین دارایی خودشان یعنی جان شیرینشان گذشتند و این همان فرهنگ رزمندگی است.

وی با اشاره به اینکه جانبازان و شهدا آرمان‌های بزرگی را خلق کردند، گفت: جانبازان از جایگاه ویژه و والایی برخوردار هستند که شنیدن خاطرات و رشادت‌های این عزیزان با وجود دشواری‌ها و مشکلاتی که تحمل کردند، حس خوبی برای ما و نسل‌های بعدی ایجاد می‌کند.

در ادامه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، افزود: امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) از تمام هستی خودشان گذشتند تا رسالتشان را به سرانجام برسانند و تا پای جان به عهدشان وفا کردند.

علی‌اکبر نظری با اشاره به ویژگی‌های جانبازان، تصریح کرد: پایبندی بر ولایتمداری و وفاداری جزء ویژگی‌های جانبازان بود که تمام هستی خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا ارزش‌های دینی حفظ شود.

 

شناسه خبر 79625