شناسه خبر:79638
1402/11/30 10:00:31

استاندار کرمانشاه انتخابات پرشور را یکی از عوامل مهم برای حفظ اقتدار نظام و حل مشکلات موجود کشور عنوان کرد.

محمدطیب صحرایی، در جشن خودکفایی پنج هزار خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه سختی و مشکلات برای رشد و تعالی انسان‌ها است، گفت: هیچ موفقیت و هیچ پیروزی و هیچ قهرمانی بدون رنج و سختی به دست نمی آید، بنابراین نباید از سختی‌ها هراسید و باید بدانیم این مشکلات و سختی‌ها مسیری برای رشد و تعالی انسان هستند.

وی افزود: مسیر رشد و سعادت انسان‌ها از دل سختی‌ها و آزمون‌ها می‌گذرد و این سختی و آزمون می‌تواند در هر حوزه ای باشد. از حوزه سلامت جسم گرفته تا حوزه مادی و معیشتی و نکته مهم این است که بتوانیم در برابر این سختی‌ها و مشکلات مقاومت کنیم.

صحرایی اظهار کرد: در برابر سختی‌ها و مشکلات دو راه بیشتر وجود ندارد، اینکه به راه خیر برویم یا به راه شر و سعادت واقعی نصیب افرادی می‌شود که در مشکلات راه خیر را در پیش می‌گیرند، بنابراین توصیه به صبر در برابر مشکلات و تلاش موثر و بی وقفه برای رفع مشکلات است و آن زمان است که درهای گشایش باز می‌شود.

استاندار کرمانشاه از کمیته امداد به عنوان یک نهاد پرخیر و برکت یاد کرد و افزود: این نهاد مقدس در همان روزهای اول پیروزی انقلاب که کشور با مشکلات بسیار مواجه بود شکل گرفت و امام راحل اولویت خود را رسیدگی به نیازمندان قرار داده و دستور تشکیل کمیته امداد را صادر کردند.

وی افزود: کمیته امداد راه افرادی است که راه خیر را در پیش گرفته اند و قطعا خدمت رسانی در این نهاد پرخیر و برکت اجر اخروی به همراه دارد.

استاندار کرمانشاه، حاجت‌های مردم را نعمت دانست و افزود: در احادیث داریم که حاجت‌های مردم نعمت خداوند هستند که سمت شما آمده است، پس از نعمت خداوند خسته نشوید. خانواده کمیته امداد با توجه به این تفاسیر باید قدر خدمات رسانی به محرومان را دانسته و شکرگذار این نعمت باشند.

وی بر لزوم توانمندسازی هرچه بیشتر خانوارهای تحت پوشش تاکید کرد و افزود: ما می‌دانیم چه ارثیه ای از دوران طاغوت به ما رسیده و تحت چه فشارهایی هستیم که از هر سو به کشور وارد شده تا مردم ایران نتوانند راحت زندگی کنند، اما این شرایط نباید ما را ناامید و خسته کند و باید با تلاش مضاعف به سمت قله پیش برویم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ اقتدار نظام، گفت: یکی از راه‌های مهم در این زمینه شرکت در انتخابات است، چرا که تجربه نشان داده با مشارکت بالا وضعیت کشور بهبود پیدا می‌کند، لذا همه باید با حضور در پای صندوق‌های رای گامی مقتدرانه در جهت رفع مشکلات کشور برداریم.

صحرایی افزود: انتخابات پرشور راه را برای حل مشکلات کشور هموار می‌کند، بنابراین همه باید حضوری پرشور در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

 

 

شناسه خبر 79638