شناسه خبر:79686
1402/12/1 11:37:17
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان؛

اهمیت مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی بالاتر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اهمیت مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی بالاتر است چراکه وظیفه نظارتی بالاتری دارند و هر اندازه برای ما اهمیت دارد، برای دشمنان هم حائز اهمیت است اینکه چه افرادی با چه سلیقه‌ای به این مجلس راه می‌یابند.

به گزارش سپهرغرب، حجت‌الاسلام طاها توکلی اظهار کرد: دعوت بسیج و سپاه از رسانه‌ها، عمومی است و سیاست سپاه بر تعاملی‌بودن ارتباط با رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مؤثرترین ابزار ارتباطی با مردم رسانه است، رسانه در بین مردم جایگاه دارد و ظرفیتی است که بدیل ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، تصریح کرد: اگرچه سازمان اطلاعات به‌عنوان یکی از منابع به استعلامات پاسخ می‌دهد، سپاه در عدم تأیید و یا رد صلاحیت‌ها دخالتی ندارد.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: نمایندگان مجلس وظیفه مصوب قوانینی دارند که متناسب با روند است و نمایندگان در تراز انقلاب و حوزه تعهدی و تخصصی بیشتر می‌توانند مؤثر باشند و مطالبات مردم را پاسخ دهند.

به گفته وی، اهمیت مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی بالاتر است چراکه وظیفه نظارتی بالاتری دارند و هر اندازه برای ما اهمیت دارد، برای دشمنان هم حائز اهمیت است اینکه چه افرادی با چه سلیقه‌ای به این مجلس راه می‌یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان ادامه داد: اجرای طرح شهید آرمان علی‌وردی یکی از برنامه‌های سپاه است که اثرات آن در روستاهای استان رفته است و قطعاً در مشارکت گسترده مردم مؤثر واقع خواهد شد.

حجت‌الاسلام توکلی ادامه داد: حزب و گروه و کسی که مسئولیتی می‌پذیرد باید در دوره چهار ساله عملکردهای ماموریتی را رصد کند که متاسفانه یا نیست و یا موضوعیت ندارد در صورتی که باید احزاب بر اساس آن اساس‌نامه‌شان پای کار بیایند، که بیشتر مطالبه‌گری و خط‌دهی است.

وی تصریح کرد: روند کنونی، روند مثبتی است و رسانه‌ها در چنین شرایطی بیشتر می‌توانند بر افکار عمومی تأثیر بگذارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان با بیان اینکه راهبر اصلی نظام در انتخابات پیش رو جهاد مشارکت‌آفرینی برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی است، اظهار کرد: راهبرد دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات برای تجدید فشارها بر کشور است.

توکلی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است حق به معنای دخالت در سرنوشت و تکلیف از باب اطاعت از ولی فقیه و تکلیف از باب دفاع از نظام و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام است.

وی با بیان اینکه ارتقای ضریب امنیتی کشور از دیگر ضرورت‌های مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: اگر کشوری عقبه اجتماعی را داشته باشد ضریب امنیتی آن بالا و تولید قدرت خواهد کرد و امنیت ملی تثبیت می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: باید کسانی به میدان بیایند که دغدغه‌مند، معتقد باشند و از سوی دیگر تخصص و توانایی کافی را برای برداشتن گام‌های اساسی در مسیر توسعه و رفع مشکلات کشور داشته باشند.

توکلی افزود: ارتقای جایگاه ایران و افزایش قدرت چانه‌زنی در تعاملات با کشورها از دیگر تأثیرات مثبت مشارکت حداکثری ملت در انتخابات است.

 

شناسه خبر 79686