شناسه خبر:79802
1402/12/5 11:09:12

شهردار رزن گفت: از طرفداران کاندیداهای انتخاباتی درخواست داریم بر تأسیسات مجموعه شهری تحت هیچ شرایطی اقلام تبلیغاتی نصب نکنند.

احمد محمدی‌راستی اظهار کرد: برای رعایت حقوق نامزدهای انتخابات و حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و جلوگیری از آشفتگی بصری و تخریب زیباسازی شهر، شهرداری رزن در ایام تبلیغات انتخابات 6 نقطه از مناطق پُررفت‌وآمد سطح شهر را برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب و الصاق پوسترهای تبلیغاتی آن‌ها جانمایی کرده است.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها مجاز هستند در نقاط تعیین‌شده نسبت به الصاق عکس‌ها و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند و در این رابطه فضای لازم برای تبلیغات کاندیداها با رعایت مساوات درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: درصورتی که کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها برای تبلیغات و نصب پوسترهای خود به غیر از مکان‌های مشخص‌شده خواستند کار خاص دیگری انجام دهند، حتماً با هماهنگی شهرداری باشد تا آسیبی به مجموعه شهری وارد نشود.

محمدی‌راستی با اشاره به اینکه هرگونه نصب پوستر، بنر و اقلام تبلیغاتی در هر مکانی به‌جز مکان‌های جانمایی‌شده توسط شهرداری جمع‌آوری می‌شود مگر اینکه با هماهنگی شهرداری باشد، خاطرنشان کرد: با تمام کاندیداهایی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، هماهنگی لازم را داریم و اگر قرار باشد امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار گیرد، به‌صورت مساوی خواهد بود و فرقی بین آن‌ها قائل نیستیم.

وی با اشاره به اینکه نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام تبلیغات انتخابات در دیوارها و جداول سطح شهر غیر قانونی است، اضافه کرد: با آغاز زمان رسمی تبلیغات از ساعت 12 بامداد پنجشنبه سوم اسفندماه، کمیته امحای ستاد انتخابات با همکاری شهرداری نسبت به امحای آثار تبلیغاتی نصب‌شده در اماکن غیر مجاز اقدام می‌کند.

 

شناسه خبر 79802