شناسه خبر:79892
1402/12/7 11:46:53

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در نتیجه انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی عوامل انتظامی در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی از کشف پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در نتیجه انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی عوامل انتظامی در دو روز گذشته خبر داد و در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سرقت خودرو از سایر شهرستان‌ها کرده و پس از انتقال به اسدآباد، اقدام به فروش و یا اسقاط آن‌ها می‌کنند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی با همکاری رئیس پلیس پیشگیری سرانجام اواخر هفته گذشته یکی از سارقان را شناسایی کرد و پس از شناسایی و هماهنگی قضائی، فرد مورد نظر دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: با انجام بازجویی فنی و تخصصی متهم به سرقت سه دستگاه خودرو پژو 405، پیکان و پراید به‌ترتیب از شهرستان‌های قروه، بهار و اسدآباد با همدستی سه نفر دیگر معترف شد.

شاه‌ملکی با اشاره به کشف وانتقال خودروها به پارکینگ، از کشف یک دستگاه خودرو پژو 405 سرقتی دیگر خبر داد و گفت: این خودرو به‌صورت بی‌صاحب توسط عوامل گشت کلانتری 11 در حوالی یکی از شهرک‌ها کشف شد که دارای سابقه سرقت از شهرستان است.

وی همچنین با اشاره به کشف یک‌ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مأموریت دیگری توسط عوامل کلانتری 11، بیان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر با انجام اقدامات فنی کشف و ضمن دستگیری راکب، مراتب به مالباخته نیز اعلام شد.

این مقام انتظامی در تشریح سایر عملکرد رده‌های تابعه گفت: علاوه‌بر کشف مقدار 110 گرم انواع مواد مخدر ویک فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری یک نفر در این رابطه، دو نفر معتاد و خُرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر وبه مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح شدآمدی در دو روز گذشته، از شهروندان درخواست کرد که توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت را جدی گرفته و موارد مشکوک را به فوریت پلیسی 110 اطلاع دهند.

شاه‌ملکی در پایان یادآور شد: کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرائم و سایر رخدادهای انتظامی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های پلیس‌های تخصصی و کوپ (کلانتری و پاسگاه‌ها) به‌عنوان سرانگشتان پلیس دانست و بر صحت عمل آن‌ها صحه گذاشت.

 

شناسه خبر 79892