شناسه خبر:79922
1402/12/8 10:23:42
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان:

سارقان خودرو در همدان دستگیر شدند

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: سه سارق پلاک وسیله نقلیه و چهار دستگاه خودرو پس از تعقیب و گریزی کوتاه در یکی از خیابان‌های شهر همدان دستگیر شدند.

سرهنگ علی اسدبگی روز دوشنبه با بیان اینکه سه سارق پلاک وسیله نقلیه و چهار دستگاه خودرو پس از تعقیب و گریزی کوتاه در یکی از خیابان‌های شهر همدان دستگیر شدند، اظهار کرد: سارقان حرفه‌ای اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا و پژوپارس و پژو 405 در شهرهای همدان و تهران کرده بودند.

وی اضافه کرد: سارقان دو پلاک را به سرقت برده و با نصب این پلاک‌ها روی خودرو، اقدام به سرقت دیگر وسایل نقلیه پارک‌شده در سطح شهر می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: در آخرین عملیات ابتدا متهمان یک خودرو را سرقت و در میدان مریانج پارک کرده و برای سرقت خودروی دوم دوباره وارد شهر همدان می‌شوند که در تور پلیس افتاده و دستگیر می‌شوند.

سرهنگ اسدبگی گفت: سارقان برای اینکه مطمئن شوند روی خودرو «جی.پی.اس» نصب نشده، پس از سرقت خودرو وسیله نقلیه را دو تا سه ساعت در یک مکان رها کرده و درصورت مراجعه نکردن مالک وسیله نقلیه به محل پارک خودرو، نسبت به انتقال به یکی از استان‌های غرب و فروش قطعات و اوراق آن اقدام می‌کردند.

وی افزود: تاکنون سارقان به سرقت چهار دستگاه وسیله نقلیه و دو پلاک خودرو اعتراف کردند و همچنان تحقیقات عوامل دایره مبارزه با سرقت از متهمان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان درباره مالخر نیز گفت: عوامل انتظامی تهران بزرگ نسبت به دستگیری مالخر اقدام کردند؛ چراکه سارقان چندین دستگاه خودرو هم از پایتخت به سرقت بردند.

سرهنگ اسدبگی به مالکان خودرو توصیه کرد: خودرو را به تجهیزات ضد سرقت ازجمله قفل پدال، دزدگیر و جی‌پی‌اس مجهز و از پارک وسیله نقلیه در مکان‌های خلوت و تاریک پرهیز کنید.

شناسه خبر 79922