شناسه خبر:80065
1402/12/12 12:07:42

استاندار مرکزی گفت: بالغ‌بر 6 هزار نفر در قالب 920 تیم عملیاتی از سازمان‌های خدمت‌رسان متعدد اعم از راهداری، شهرداری‌ها، فرمانداری، مدیریت بحران، هلال‌احمر، اورژانس و دهیاری‌ها از شامگاه روز چهارشنبه به مردم خدمت‌رسانی کردند.

فرزاد مخلص‌الائمه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید میدانی از عملیات زمستانه شهرداری اراک با تقدیر از تلاش‌های عوامل امدادی و عملیاتی و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی بارش‌های اخیر، افزود: بالغ‌بر 6 هزار نفر در قالب 920 تیم عملیاتی از سازمان‌های خدمت‌رسان متعدد اعم از راهداری، شهرداری‌ها، فرمانداری، مدیریت بحران، هلال‌احمر، اورژانس و دهیاری‌ها از شامگاه روز چهارشنبه به مردم خدمت‌رسانی کردند. عمده فشار و فعالیت مربوط به شهرداری‌ها و راهداری است، ازجمله شهرداری اراک که هم‌اکنون حداقل یک‌هزار نیروی انسانی و ماشین‌آلات مختلف آن در سراسر نقاط شهر درحال کار هستند.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی ادامه داد: میزان بارش رحمت الهی قابل توجه بود و عملیات خدمت‌رسانی هم شتاب گرفته است.

استاندار مرکزی از مرکز فرماندهی مدیریت بحران و مرکز مدیریت راه‌های استان بازدید کرد و سپس آخرین وضعیت معابر شهری اراک را به‌صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

 

 

شناسه خبر 80065