شناسه خبر:80110
1402/12/13 13:02:46

نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی از مردم استان برای مشارکت پُرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

متن پیام مشترک حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان بدین شرح است:

«سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و این ملت بزرگ را روزبه‌روز سرافرازتر ساخته است. بر مردم آگاه و فهیم ایران عزیز اسلامی، به‌ویژه مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان که با لبیک به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در فضایی توأم با آرامش و امنیت در انتخابات یازدهم اسفندماه حضوری حماسی داشتند و علاوه‌بر اینکه مایه‌ یأس دشمنان و شعف دوست‌داران انقلاب شدند و بار دیگر ثابت کردند این نظام ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد، درود می‌فرستیم.

با وجود تمام فضاسازی‌های دشمنان و معاندان نظام برای ناامیدسازی مردم، روز گذشته جلوه‌هایی زیبا از همدلی و همبستگی‌ ملت به نمایش درآمد و نقشه‌های شوم دشمنان با حضور پُرشور مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بر آب شد. برنده‌ اصلی این انتخابات ملت شریف ایران بود و امروز پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها و زمان تلاش برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه‌ میهن اسلامی است.

اینجانبان به پاس این حضور آگاهانه و انقلابی در پای صندوق‌های رأی، از عموم مردم شریف همدان و همچنین کلیه عوامل برگزارکننده به‌ویژه تأمین‌کنندگان نظم و امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایران اسلامی را مسئلت داریم.»

 

شناسه خبر 80110