شناسه خبر:80205
1402/12/15 09:51:36
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی خبر داد؛

بهره مندی 52 هزار نفر از منبع تامین آب سد کمال صالح شهرستان شازند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: 52 هزار نفر از منبع تامین آب سد کمال صالح در شهرستان شازند برخوردار خواهند شد.

حشمت‌الله عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرهای شازند و آستانه و 11 روستا در این شهرستان از نعمت آب سد کمال صالح در آینده‌ای نزدیک بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به بهره برداری از پروژه شهید سلیمانی در شهرستان شازند گفت: ساخت یک باب تصفیه خانه آب با ظرفیت 120 لیتر بر ثانیه، احداث دو باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 2 هزار متر مکعب، اجرای 37.5 کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این پروژه انجام و در آینده‌ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در شهرها و روستاهای استان مرکزی را یکی از رسالت‌های اصلی مجموعه آب و فاضلاب دانست و افزود: با بهره برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر 51753 نفر از منبع تأمین آب سد کمال صالح برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هزینه اجرای این پروژه را 1,450 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 52 هزار نفر از منبع تأمین آب سد کمال صالح در شهرستان شازند برخوردار خواهند شد.

 

شناسه خبر 80205