شناسه خبر:80352
1402/12/17 12:20:59

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز طرح سلامت نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران تا 25 فروردین سال آینده خبر داد.

دکتر فرزام بیدارپور روز چهارشنبه در این رابطه اظهار کرد: برنامه سلامت نوروزی با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از 15 اسفند سال 1402 آغاز شده و تا 25 فروردین سال 1403 برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در سرتاسر استان با بکار گیری همه کارشناسان سلامت محیط به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در این برنامه از ساعت 8 صبح تا 24 با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و نظارتی و اجرای گشت‌های مشترک با سایر ارگانهای مرتبط نسبت به تشدید نظارت و بازرسی بهداشت محیطی از همه مراکز تهیه، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی نظیر اماکن اقامتی، بومگردی، مراکز اسکان، مساجد و زیارتگاه ها، شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی، اماکن بین راهی و خودروهای تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام لازم به‌عمل آمده و با موارد تخلف برخورد قانونی لازم معمول خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شهروندان و مسافران درخواست کرد در صورت مشاهده هرنوع تخلف بهداشتی در مراکز و اماکن یاد شده مراتب را به سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی 190 گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری شکایت اقدام شود.

 

 

شناسه خبر 80352