شناسه خبر:80422
1402/12/20 09:23:09

با حکم رئیس محترم دادگستری استان همدان سید هادی مصطفوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان منصوب شد.

روز گذشته بهروز محمدی‌مهر، در جلسه معارفه سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل همدان بیان کرد: در ابتدا باید از زحمات 4 ساله آقای عباس نجفی که صادقانه و جهادی در این مجموعه خدمت نمودند تقدیر و تشکر نمائیم و برای آقای سید هادی مصطفوی که جوان، باانگیزه و مبتکر هستند، آرزوی موفقیت داریم.

رئیس دادگستری استان همدان با بیان اینکه طبع کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم متفاوت از محاکم است و به مراتب ارتباط بیشتری با دستگاه‌ها و نهادها دارد، اظهار کرد: اقدامات خوب و اثرگذار در این معاونت می‌تواند از ورود بسیاری از پرونده‌ها به محاکم جلوگیری نماید.

سیدهادی مصطفوی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر عباس نجفی در این جایگاه، اظهار کرد: این معاونت پتانسیل خوبی در راهبری و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و هماهنگی آنها در جهت کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی داشته است و امیدوارم با کمک همکاران توانمند این مجموعه، بتوانیم در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی نقش موثری داشته باشیم.

وی ایجاد کمیته علمی-پژوهشی جرم شناسی، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در کاهش جرم، راهبری دستگاه‌ها در انجام وظایف پیشگیرانه خود، افزایش اطلاع‌رسانی و افزایش دانش حقوقی افراد جامعه با استفاده از رسانه‌های سمعی و بصری و... از دیگر برنامه‌های خود در این معاونت دانست.

گفتنی است سید هادی مصطفوی، با حفظ سمتِ معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب گردیده است که مسئولیت‌هایی همچون معاون دادستان مرکز استان همدان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کبودرآهنگ و رئیس حوزه قضایی بخش صالح آباد را در کارنامه خود دارد.

 

شناسه خبر 80422