شناسه خبر:80511
1402/12/21 14:25:07

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: شهر جدید امیرکبیر با اختصاص زمین به خانواده‌ها، در حوزه جوانی جمعیت از دستگاه‌های موفق و پیشرو در استان است.

پروین مفتح‌زاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های جوانی جمعیت و اقدامات صورت گرفته در شهر جدید امیرکبیر با اشاره به قانون جوانی جمعیت، افزود: شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در زمینه ساخت مسکن فعال هستند که در این حوزه شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران از دستگاه‌های موفق و پیشرو در حوزه جوانی جمعیت در استان هستند.

وی بیان کرد: قانون جوانی جمعیت 73 ماده دارد که اجرای هر یک از مواد این قانون توسط دستگاه‌های متولی مهم است بنابراین به صورت مستمر در حال رصد و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مرتبط هستیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: مهم‌ترین اصل، ماده چهار قانون جوانی جمعیت مبنی بر واگذاری زمین و مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا است که تشویق‌گر خوبی برای خانواده‌ها به فرزندآوری است و در استان مرکزی اجرای درست آن حائز اهمیت است.

مفتح زاده افزود: واگذاری 700 تا 900 قطعه زمین به متقاضیان در دستور کار بود که تا پایان سال انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و قولی که مسئولان در شهرهای جدید استان دادند امید است بتوان تا پایان سال مراسم قرعه کشی واگذاری قطعات برای خانواده‌های چند فرزندی برگزار شود.

 

شناسه خبر 80511