شناسه خبر:80581
1402/12/23 10:59:19

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از جمع‌آوری و دستگیری 23 قاچاقچی، خُرده‌فروش، معتاد متجاهر و کشف مقداری مواد مخدر صنعتی و محترقه درنتیجه اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی از جمع‌آوری و دستگیری 23 قاچاقچی، خُرده‌فروش، معتاد متجاهر و کشف مقداری مواد مخدر صنعتی و محترقه درنتیجه اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده خبر داد و در این رابطه اظهار کرد: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه تأمین امنیت محله‌ها، جمع‌آوری معتادان تابلو و پاک‌سازی اماکن عمومی، پارک‌ها و اطراف مراکز آموزشی از وجود این‌دسته از افراد است، روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری رده‌های تابعه اقدام به اجرای طرح کرد.

وی افزود: درنتیجه اجرای طرح علاوه‌بر کشف مقدار 800 گرم هروئین و شیشه و دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای دراین رابطه، تعداد 19 نفر معتاد تابلو و دو خُرده‌فروش دستگیر شدند و معتادان پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی به مراکز ترک اعتیاد و قاچاقچیان و خُرده‌فروشان به مراجع قضائی معرفی شدند.

شاه‌ملکی در ادامه با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، خاطرنشان کرد: علاوه‌بر کشف تعداد 9 هزار و 978 عدد مواد محترقه، تعداد هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و یا متخلف در پی اجرای طرح ارتقای فرهنگ شدآمدی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به لزوم همکاری با پلیس در پاک‌سازی محلات و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی 110، یادآور شد: مقابله با سوداگران مرگ، خُرده‌فروشان و قاچاقچیان و نیز جمع‌آوری معتادان تابلو به‌عنوان یک اولویت مأموریتی روزانه در دستور کار پلیس شهرستان قرار داشته که در این رابطه توفیقات قابل‌ توجهی نیز حاصل شده است.

شناسه خبر 80581