شناسه خبر:80598
1402/12/23 12:39:12

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: توزیع کالاهای اساسی در کنار نظارت و کنترل قیمت‌ها در اولویت دستگاه‌های متولی و نظارتی باشد تا مردم بتوانند خریدهای آخر سال خود را انجام دهند.

فرماندار همدان صبح روز گذشته به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی و رئیس اتاق اصناف استان از نمایشگاه فروش بهاره همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن تشکر از برگزاری نمایشگاه بهاره بعد از چندسال، گفت: برگزاری نمایشگاه و توزیع کالاهای اساسی کمک بزرگی به تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها است و با پیگیری‌های استاندار محترم و تشکیل به‌موقع جلسات تنظیم بازار، مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نیست.
وی تأکید کرد: لازم است توزیع کالاهای اساسی در کنار نظارت و کنترل قیمت‌ها در اولویت دستگاه‌های متولی و نظارتی باشد تا مردم بتوانند خریدهای آخر سال خود را انجام دهند.
فرماندار همدان یادآور شد: اقدامات خوبی ازجمله برگزاری نمایشگاه کالاهای اساسی، پیگیری توزیع گوشت تنظیم بازار، ایستگاه‌های توزیع میوه و گشت‌های مشترک بازرسی با هدف آرامش در بازار در اسفندماه با همکاری دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی شده و درحال اجرا است.

شناسه خبر 80598