شناسه خبر:80604
1402/12/23 12:45:26
معاون گردشگری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان:

جاذبه‌های گردشگری همدان با 28 تابلو و بیلبورد شهری و جاده‌ای معرفی می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان از معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق 28 تابلو و بیلبورد شهری و جاده‌ای در ورودی‌ شهرها و محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

براساس گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان، علی خاکسار اظهار کرد: جاذبه‌های گردشگری این استان از طریق 28 بیلبورد در ورودی شهرهای استان به زبان‌های فارسی و انگلیسی معرفی می‌شوند.
وی اضافه کرد: این پروژه با هدف معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان انجام شده و بخش‌ خصوصی فعال در حوزه گردشگری نیز در نصب تعدادی از آن‌ها مشارکت داشته است.
خاکسار تصریح کرد: رویکرد اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان معرفی جاذبه‌های همدان به گردشگران داخلی و خارجی است که بر این اساس، تابلوهای یادشده به زبان فارسی و انگلیسی ساخته و به نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: بر پایه این گزارش محتوای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در نرم‌افزار همدان‌سفر، سایت‌ها، تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، بروشورها و کتابچه‌های غیر فارسی به زبان‌های خارجی تولید و منتشر شده است.
معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای تعاملات بین دستگاهی، اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز به‌تازگی در 6 نقطه از محورهای پُرتردد استان اقدام به نصب بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری کرده که جای قدردانی و تشکر دارد.
خاکسار گفت: براساس تفاهم‌نامه مشترک فی‌مابین دو وزارتخانه میراث‌ فرهنگی و راه و شهرسازی چند تابلو جدید جاده‌ای نیز در مسیرها و محورهای مواصلاتی نصب می‌شود و این امکان وجود دارد که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در ساخت و نصب بیلبوردها مشارکت کرده و با شرایطی به مدت 10 سال از این تابلوها بهره‌برداری کنند.

شناسه خبر 80604