شناسه خبر:81236
1403/1/25 14:17:19
شهردار سنندج در جشن بزرگ موسیقی؛

پیام این اجتماع بزرگ وجود امنیت و آرامش است

شهردار سنندج با عنوان اینکه پیام این اجتماع چند هزار نفری به خاورمیانه، وجود امنیت و آرامش در کردستان و سنندج است، گفت: ما باید قدردان این امنیت باشیم و قدر پدیداورندگان آن را بدانیم.

به گزارش سپهرغرب، سیدانور رشیدی در جشن بزرگ موسیقی که به مناسبت عید فطر در پارک روجیار سنندج برگزار شد اظهار کرد: به مناسبت عید فطر رمضان جمع شده‌ایم تا در سال جدید که مقارن با بهار قرآن بود این ایام فرخنده را به شادی بنشینیم.

وی تصریح کرد: اگر چه تمام فصول برای مسلمانان بهار قرآن است، اما نوروز امسال همزمان با بهار قرآن بود و به برکت و لطف الهی با باران و بارندگی زمین مانند مخمل سبز در دامن آبیدر صفایی بخشیده است.

وی از اعضای شورای شهر، شورای تأمین و خبرنگاران و رسانه‌ها و صداوسیما برای پوشش زنده این مراسم تقدیر کرد و گفت: استاندار کردستان در بازدید از شهرستان بانه هستند که به بنده امر کردند سلام ایشان را به شما مردم فرهنگی سنندج عرض کنم.

وی ادامه داد: بالاترین درسی که کرونا به ما داد از خانه‌ها بیرون نمی‌آمدیم، بنابراین باید برای برگزاری چنین اجتماعاتی و امنیت و آرامش شاکر و شکر گذار خداوند باشیم.

شهردار سنندج ادامه داد: افرادی گمنام برای امنیت ما تلاش می‌کنند، پیام جمعیت چندین هزار نفری در مراسم جشن بزرگ عید فطر در سنندج به خاورمیانه این است که در سایه امنیت چنین مراسماتی با اتحاد و همدلی در سرزمین دف و عرفان و شهر خلاق موسیقی جهان و سرزمین مسجد و مناره برگزار می‌شود.

رشیدی افزود: برای برقراری امنیت و ایجاد آرامش خون‌هایی ریخته می‌شود و تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که ما باید از پدیدآورندگان این امنیت در هر لباس و جایگاهی قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه دل‌های همه ما برای مردم بی‌گناه فلسطین غمگین است، گفت: باید با هر اقدام فرهنگی و تریبونی این پیام را به دنیا برسانیم که غزه تنها نیست و طومار ظلم در هر جایی برچیده می‌شود.

شهردار سنندج با تأکید براینکه خداوند تبارک و تعالی همواره پیرو حق بوده و حق پیروز خواهد بود، تصریح کرد: خدوند و پیامبر ایشان طرفدار حق هستند و قطعا طومار آمریکا و اسرائیل و خونخواران جهان برچیده خواهد شد.

رشیدی اضافه کرد: پیام دیگر این اجتماع بزرگ این است که قدردان امنیتی که حاصل خون پاک شهدا و ایثارگری‌های آنان هستیم و برای حفظ آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه با تمام وجود اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم، افزود: دیگر پیام این اجتماع بزرگ مردم متدین و استکبارستیز شهر سنندج به مردم غزه و تمام ملت‌های جهان این است که ما حامی همه مسلمانان پیرو خط قرآن هستیم و از مردم بی‌گناه غزه و فلسطین اشغالی حمایت خواهیم کرد.

وی با قدردانی از مردم سنندج برای قدرشناسی خدمات شهرداری، اظهار کرد: مردم سنندج زحمات و اقدامات شهرداری را می‌بینند و قدردان خدمتگزاران واقعی خود در شهرداری هستند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81236