شناسه خبر:81353
1403/1/27 15:04:05

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان ابراز کرد: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در دو حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی در همدان با هدف حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و مشاغل خانگی در شهر همدان یک ضرورت است که در سال جدید پیگیری می‌شود.

اسدالله ربانی‌مهر به همراه خانم مهدی‌پور مشاور بانوان و خانواده فرماندار و آقای حمزه مسئول فرهنگ‌سرای کسب‌وکار شهرداری از نمایشکاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در محل فرهنگ‌سرای راه کربلا بازدید کرد و گفت: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در دو حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی در همدان با هدف حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و مشاغل خانگی در شهر همدان یک ضرورت است که در سال جدید پیگیری می‌شود.

وی افزود: در شرایط اقتصادی جامعه حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و مشاغل خانگی کمک بزرگی به اقتصاد خانواده‌ها و معیشت مردم است و باید همه دستگاه‌ها در حمایت و توسعه مشاغل خانگی همکاری کنند.

ربانی‌مهر یادآور شد: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کمک بزرگی به توانمندسازی بانوان است و مشکل بازار کار و فروش تولیدات بانوان در منزل حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بانوان کارآفرین در منزل از صنایع دستی و فرش تا مواد خوراکی و لوازم تزئینی و هنری تولید می‌کنند که اگر حمایت شوند، کمک بزرگی به توسعه و تقویت مشاغل خانگی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان تصریح کرد: با راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها توسط دولت، گرفتن مجوز راحت و مشکل کاغذبازی اداری حل شده و در سال گذشته 13 هزار مجوز کسب‌وکار در شهر همدان صادر شده که رشد 60 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

شناسه خبر 81353