شناسه خبر:81363
1403/1/27 15:48:00

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به صعود ده‌ها هزار نفری بسیجیان و کاروان‌های راهیان نور در سالروز عملیات بازی دراز به این ارتفاعات و همزمان افتتاحیه اردوهای راهیان نور، گفت: تمهیدات لازم برای اجرای باشکوه این مراسم توسط کمیته‌های ۶ گانه اندیشیده شده است.

صدرالله بابلی روز دوشنبه از پیش‌بینی اجرای برنامه های فرهنگی، اسکان، پذیرایی و برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری و ایستگاه‌های صلواتی در سالروز عملیات غرورآفرین‌ بازی‌دراز خبر داد و افزود: ۲ مراسم اصلی برای سالروز عملیات بازی‌دراز پیش‌بینی شده که مراسم اول روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بقعه متبرکه احمد بن اسحاق(ره) برنامه‌ریزی شده و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت نیز مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز را همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پارسال ۴۰ هزار نفر زائر در صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز حضور یافتند، اضافه کرد: امسال این حضور بیشتر خواهد بود و مردم از شهرهای مختلف کشور در این برنامه فرهنگی شرکت می‌کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: تمام امکانات و شرایط موجود را به کار می گیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران شهدا باشیم و به طور قطع برگزاری چنین مراسماتی، علاوه بر آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، تاثیر فرهنگی بسیاری در جامعه دارد.

فرماندار سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنانش به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: وعده صادق به عنوان بزرگترین عملیات پهبادی جهان در تاریخ در راستای برقراری صلح و امنیت پایدار در دنیا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم خبیث اسرائیل است.

بابلی با اشاره به توان نظامی و دفاعی بالای کشورمان و تحقق فرمایشات رهبر شجاع و حکیم جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جعلی اسرائیل توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان بدانند که ایران اسلامی برای برقراری امنیت پایدار و صلح در منطقه با هیچ‌کسی تعارف ندارد و اگر این تنبیه انجام نمی‌شد به طور قطع صلح و امنیت منطقه به خطر می‌افتاد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نبوده و نیست و همیشه خویشتن‌داری کرده اما جنایات رژیم کودک‌کش و پلید اسرائیل به گونه‌ای بود که باید این تنبیه صورت می گرفت زیرا دوران زورگویی و ظلم تمام شده است.

شناسه خبر 81363