شناسه خبر:81601
1403/2/2 14:34:01

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته 125 میلیون و 400 هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شد.

جهانبخش نوکانی روز یکشنبه با اعلام این خبر که سال گذشته 125 میلیون و 400 هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شد، به خبرنگاران اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی این امر به‌خوبی محقق شده است.

وی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف ‏‏(‏https://newtejaratasan.niopdc.ir‏) در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک‌گذاری ‏ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

نوکانی با اشاره به فعالیت‎ 32 ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان از مصرف 118 میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: پنج میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و دو میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81601