شناسه خبر:83004
1403/3/6 15:10:25

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به تأمین و تحویل سوخت پرواز هواپیماهای حامل حاجیان همدان و کردستان از منطقه همدان، گفت: نخستین سوخت‌گیری هواپیمایی پرواز حجاج بیت‌الله‌الحرام در منطقه همدان انجام شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اشاره به تأمین و تحویل سوخت پرواز هواپیماهای حامل حاجیان همدان و کردستان از منطقه همدان، ابراز کرد: پروازهای سفر زیارتی حج تمتع از مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه همدان مستقر در فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان سوخت خود را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به رسالت سوخت‌رسانی منطقه در تمامی بخش‌های جامعه و با تنوعی کثیر از جامعه مصرف‌کنندگان، سوخت‌رسانی به هواپیماهای حامل زائران خانه خدا را توفیقی معنوی و ارزشمند خواند.

رئیس این مرکز نیز گفت: از مجموع 14 پرواز که مقرر شده سوخت مورد نیاز خود را از این تأسیسات دریافت کنند، نخستین هواپیمای پهن‌پیکر روز یکشنبه 6 خردادماه ساعت 40 دقیقه بامداد سوخت‌گیری کرد و به مقصد جده به پرواز درآمد.

یوسف نشهری با اشاره به اجر و پاداش معنوی مشایعت‌کنندگان حجاج بیت‌الله‌‌الحرام، از ارادت و شوق عوامل و کارکنان این مرکز در خدمت‌گزاری یاد و خاطرنشان کرد: با محدودیت‌های موجود، سوخت استاندارد به میزان کافی پیش‌بینی و ذخیره‌سازی شده است.

این مقام مسئول بر آمادگی کامل کارکنان شاغل در سوخت‌رسانی به پروازهای بعدی از مبدأ این فرودگاه اذعان کرد.

شناسه خبر 83004