شناسه خبر:83010
1403/3/6 17:28:53

استاندار همدان با صدور پیامی به‌مناسبت برگزاری بیست‌وششمین جشنواره قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز استان، گفت: خیرین مدرسه‌ساز با فهم عمیق نسبت به ضرورت توسعه‌ دانش و تولید اندیشه، فرزندان این سرزمین را در رسیدن به آینده‌ای درخشان برای خود و کشور عزیزمان، یاری رسانده و از این رو شایسته تجلیل و تکریم هستند.

در پیام روز یکشنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد در آستانه برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان آمده است: فعالیت خیرین پس از انقلاب اسلامی، شکل و انسجامی خاص در مسیر ایجاد مراکزی جهت رشد، تعالی و شکوفایی علم و دانش پیدا کرد و نخستین تشکلی که با ساختارسازی و هماهنگی در امور خیر وارد شد، مجمع خیرین مدرسه‌ساز بود.

در ادامه این پیام آمده است: مدرسه‌سازی، از مهم‌ترین مصادیق فرهنگ شرکت در کار خیر است که با نگاه سخاوتمندانه و ایثارگرانه‌ خیرین، پیوند خورده است؛ از طرفی ورود خیرین مدرسه‌ساز در رفع محرومیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثربخش بوده و مردم قدردان زحمات خیرین مدرسه‌ساز هستند.

این پیام می‌افزاید: آمارها نشان می‌دهد سهم قابل توجهی از فضاهای آموزشی کشور به همت خیرین ساخته شده و این نقش‌آفرینی مؤثر و مستمر شایسته تجلیل و قدردانی است.

در پیام استاندار همدان آمده است: در آستانه برگزاری بیست‌وششمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، به همت سبزتان می‌بالیم و به وجودتان افتخار می‌کنیم که به‌راستی شما از ارکان مؤثر پویایی نهاد تعلیم و تربیت هستید.

بیست‌وششمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز استان همدان روز پنجشنبه برگزار و از 23 خیر مدرسه‌ساز و 18 خیر مدرسه‌یار قدردانی می‌شود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 83010