شناسه خبر:83048
1403/3/7 14:51:36

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان ابراز کرد: گره‌گشایی از مشکل تولیدکنندگان و صنعتگران، ثمره پشتکار شهید آیت‌الله رئیسی بود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، احمد شانیان در چهارمین جلسه هماهنگی تحقق شعار سال با تأکید بر نقش پیگیری‌های آیت‌الله رئیسی در دستاوردهای صنعتی، گفت: شهادت رئیس‌جمهور خدوم و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه ایشان ضایعه‌ای دردناک، تلخ و جبران‌نشدنی است.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی اخلاص و پشتکار وی بود، افزود: خدمت به جامعه و گره‌گشایی از مشکل تولیدکنندگان و صنعتگران ثمره پشتکار رئیس قوه مجریه بود که به‌خوبی انجام شد و مشهود است.

مدیرکل صمت استان همدان در این نشست همچنین بیانات رهبری را فصل‌الخطاب و نقشه راهی مطمئن دانست و گفت: تحقق جهش تولید با مشارکت مردم وظیفه اداره کل صنعت، معدن و تجارت را سنگین‌تر کرده است.

وی با تأکید بر هدفمندی، پرهیز از روزمرگی و حرکت به سمت ایده‌های خلاقانه، خاطرنشان کرد: جلسات هم‌اندیشی در این راستا به‌طور مستمر با هدف تقویت نقاط قوت و شناسایی آسیب‌ها و موانع برگزار می‌شود تا بتوانیم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

شانیان با بیان اینکه متخصصان حوزه تولید برای تحقق شعار سال باید بسیج شوند، افزود: بی‌تردید به حرکت جهادی و مضاعف نیازمندیم و با تمام قوا پای تولید ایستاده‌ایم.

گفتنی است؛ چهارمین جلسه هماهنگی تحقق شعار سال با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، اعضای شورای اداری، معاونین و رؤسای ادارات و مدیران شهرستان‌ها برگزار و راهکارها و راهبردهای محقق شدن جهش تولید با مشارکت مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شناسه خبر 83048