شناسه خبر:28949
1399/6/31 19:22:38

تیم پاس همدان دیشب در دور رفت پلی‎آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل شهرداری آستارا به برتری دست یافت.

پاسی‌ها در این بازی یک بر صفر به پیروزی رسیدند که این بازی را صادق نادرپور. میلاد داوودی، علی عزیزی، امین کاشفی، رضا ایار (دقیقه 75 ایمان شیرزاد)، رضا کاشفی، حمید حیدری (دقیقه 75 عرفان فتاحی)، محسن یاری، مسعود رمضانی (دقیقه 88 مصطفی قیصری)، بهزاد سلطانی (دقیقه 88 مرتضی کرمی)، عارف اکبری (از دقیقه 69 حسین جودکی) به سرمربیگری احمد جمشیدیان تشکیل دادند.

تک‌گل پیروزی‎بخش پاس در این بازی را حمید حیدری در دقیقه 16 به ثمر رساند.

پاس عمقی رضا کاشفی کاپیتان پاس در موقعیت ضد حمله حمید حیدری هافبک سرعتی و ریزنقش این تیم را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه دقیق گل برتری پاس را وارد دروازه شهرداری آستارا کرد.

پاسی‌ها در این بازی با تسلط در میانه میدان و استفاده از ضعف خط دفاعی، توانستند بازی منطقی را به نمایش بگذارند.

صادق نادرپور و حمید حیدری در این بازی جزء ستاره‌های پاس بودند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا نخستین تجربه لیگ دویی خود را با حسن اشجاری سپری می‌کند، شهرداریچی‌های بندر آستارا تاکنون عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‎اند و در نخستین فصل حضور در لیگ دسته دوم به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌اند.

در طرف مقابل تیم باریشه پاس همدان حضور دارد؛ نماینده دیار هگمتانه فصل گذشته نیز در یک قدمی صعود به لیگ آزادگان حضور داشت، اما درنهایت از صعود بازماند. سبزپوشان همدانی از ابتدای فصل جزء مدعیان اصلی صعود به لیگ یک بودند.

دو تیم شهرداری آستارا و پاس همدان در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت پاس همدان با تک‎گل حمید حیدری از سد تیم ‌میزبان عبور کرد تا شانس زیادی برای صعود به لیگ آزادگان داشته باشد.

دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم در تاریخ 99/7/6 و در ورزشگاه حاجی‌بابایی همدان برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 28949