شناسه خبر:33720
1399/9/26 10:05:11

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کاهش 50 درصدی تصادفات درون‌شهری از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

محمد معصومی از کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت درون‌شهری از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همچنین در حوزه برون‌شهری، تصادفات منجر به فوت 20 درصد کاهش داشتیم.

وی از کشف دو هزار و 960 قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن هفت تُن و 185 کیلوگرم در دو بازه زمانی خبر داد و گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای برخورد با جابه‌جایی دام و طیور زنده بدون مجوز در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور موفق به کشف محموله‌ قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه ارزش محموله قطعات کشف‌شده مرغ زنده توسط کارشناسان امر یک میلیارد و 480 میلیون ریال اعلام شده، افزود: دو متهم دستگیر و مرغ‌های زنده کشف‌شده هم تحویل اداره دامپزشکی شهرستان داده شده است.

معصومی با اشاره به کشف 6 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی و دستگیری سارق، اضافه کرد: 164 کیلوگرم کره محلی بدون مجوز بهداشتی به ارزش 85 میلیون ریال توسط مأموران مبارزه با قاچاق و ارز در ایست و بازرسی مقطعی محور تویسرکان به کنگاور از یک دستگاه پراید کشف شد که به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده شد.

وی از افزایش 12 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در شهرستان تویسرکان سخن به میان آورد و بیان کرد: در این رابطه با تلاش شبانه‌روزی همکاران بیش از 227 نفر فروشنده خُرد و کلان و معتاد دستگیر شدند.

شناسه خبر 33720