شناسه خبر:42701
1400/4/9 09:15:13

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان از تأیید نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند خبر داد.

محمدعلی محمدی ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به استناد ماده 59 قانون انتخابات نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند توسط هیئت نظارت تأیید شد.

وی با اشاره به همکاری شایسته هیئت نظارت شهرستان در همه فرآیندهای قبل، حین و بعد از روز گرفتن رأی، تصریح کرد: قانون‌محوری در همه امور انتخابات به‌عنوان اساس کار مورد تأکید قرار گرفت و این مهم به‌خوبی مورد توجه عوامل اجرایی انتخابات بود.

فرماندار همدان با قدردانی از همکاری مطلوب همه عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، انتظامی و نظامی در برگزاری انتخابات، افزود: از همه پتانسیل‌های موجود برای برگزاری انتخابات با شکوه و فراهم کردن حضور حداکثری مردم بهره گرفتیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع به‌خوبی در شعب گرفتن رأی مدیریت شد.

وی بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرکز استان و حدود هفت هزار نفر نیروی انسانی به‌صورت مستقیم در برگزاری انتخابات با ما همکاری داشتند.

شناسه خبر 42701