شناسه خبر:47491
1400/8/5 09:17:26

   گزینه‌های حلقه اول استانداری

بعد از انتصاب استاندار جدید همدان، به‌طور طبیعی استان وارد روند تغییر مدیریت‌ها در سطوح مختلف شده است و در این میان افراد و گروه‌ها گزینه‌های مختلفی را به آقای قاسمی‌فرزاد پیشنهاد داده‌اند؛ برخی شنیده‌ها از قوت گرفتن احتمال انتصاب آقایان غلامی‌پاک به‌عنوان مدیرکل حوزه استاندار، عباس صوفی معاون عمرانی و روح‌الله نباتی معاون اقتصادی حاکی است.

   اعتراف دستیار ظریف به اهمال در واردات واکسن

رضا زبیب دستیار ظریف و مدیرکل شرق و آسیای وزارت امور خارجه بر کم‌کاری دولت روحانی در واردات واکسن تأکید کرده است؛ رضا زبیب عنوان کرده که دولت روحانی همتی برای واردات واکسن نداشت و صرفاً به روال‌های اداری اکتفا می‌کرد، اما در دولت رئیسی مسئولان ارشد دولت همه‌روزه و با تمام ابزارهای دیپلماسی و رسمی و غیر رسمی پیگیر واردات واکسن شدند که نتیجه داده است.

   آیا شاخص بورس مجدداً به دو میلیون واحد می‌رسد؟

یک عضو تیم اقتصادی دولت درباره سیاست‌های پولی و مالی توضیح داد؛ این عضو تیم اقتصادی دولت درباره سکوت دولت‌مردان در واکنش به نوسان شدید بورس و انتقادات مردم به وعده‌های رئیسی برای بازگشت ثبات به بورس بیان کرد که هدف اصلی دولت در ماه‌های آتی جلوگیری از افزایش قیمت دلار است. وی بیان کرد که با جلوگیری از پیشروی قیمت دلار به کانال‌های بالاتر، طبیعی است که رشد بورس شتابان نخواهد بود و دیگر شاخص به اوج بالای دو میلیون واحد نخواهد رسید.

   توصیه قالیباف درباره میهمانان کمیسیون صیانت

محمدباقر قالیباف در یک جلسه خصوصی گفته است که در جلسات کمیسیون مشترک برای بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ذینفعان و فعالان حوزه مجازی به‌خصوص در حوزه اقتصادی هم باید حضور یافته و نظرات خود را ارائه کنند تا تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی باکیفیت‌تر و بهتر باشد؛ مقرر شده که ذینفعان حوزه مجازی در نشست آتی این کمیسیون دعوت شوند، این کمیسیون در هفته یک و شاید دو جلسه برگزار کند.

شناسه خبر 47491