شناسه خبر:61342
1401/7/25 09:10:43
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خبر داد:

تأمین کود شیمیایی مورد نیاز کشت‌های پاییزه استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از تأمین، تدارک و توزیع کود شیمیایی مورد نیاز کشت‌های پاییزه استان همدان خبر داد.

بهروز الیاسی گفت: در تأمین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان استان همدان برای کشت‌های پاییزه مشکلی وجود ندارد.
وی با اعلام این خبر، ابراز کرد: مقدار 14 هزار و 500 تُن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه براساس سهمیه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی و از طریق سامانه پهنه‌بندی و صدور حواله الکترونیکی، از ابتدای شهریورماه تا 23 مهرماه سال جاری توزیع شد و در اختیار کشاورزان قرار گرفت.
این مقام مسئول تأکید کرد: با تخصیص‌های خوب کود شیمیایی توسط دفتر مرکزی شرکت به استان همدان و حمل‌ونقل سریع آن، در تأمین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان استان برای کشت‌های پاییزه مشکلی وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه توزیع کود علاوه‌بر ذخیره انباری از مبادی و پتروشیمی‌های کشور نیز به مقصد کارگزاران و عاملین فروش و همچنین انبارهای سازمانی شرکت حمل‌ و تخلیه می‌شود، گفت: درحال حاضر 23 هزار تُن انواع کود شیمیایی در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ذخیره شده است.
الیاسی از حمل و ارسال کود شیمیایی بدون وقفه حتی در ایام تعطیل و طی دو شیفت کاری در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خبر داد و افزود: همکاران این شرکت درتلاش هستند تا این نهاده مهم به‌موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

شناسه خبر 61342