شناسه خبر:68159
1402/2/4 08:46:55
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان خبر داد؛

5 معلم کردستانی به مرحله داوری انتخاب معلمان نمونه کشور راه یافتند

سپهرغرب، گروه خبر: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: پنج فرهنگی نمونه استانی در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافته‌اند که منتظر اعلام اسامی منتخبان کشوری هستیم.

منوچهر مخدومی روز پنج شنبه در نشست ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم به تشریح جزئیات برنامه شناسایی معلمان نمونه در سال تحصیلی جاری پرداخت.
وی هدف از اجرای این برنامه را اعتلای فرهنگ عمومی تکریم و قدردانی از معلمان کوشا و ساعی بیان کرد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان افزود: معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و خرید خدمت شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی دولتی و غیردولتی شامل این برنامه هستند.
مخدومی اجرای این برنامه را در دو حوزه و برای گروه معلمان و عوامل کیفیت‌بخشی عنوان کرد و گفت: معلمان به‌صورت سامانه‌ای و عوامل کیفیت‌بخشی مدارس به‌صورت فیزیکی مدارک خود را جهت شرکت در برنامه شناسایی معلمان نمونه ارائه کرده‌اند.
وی در ادامه به روند اجرای این برنامه تا 30 فروردین‌ماه پرداخت و افزود: مراحل مدرسه‌ای و منطقه‌ای به پایان رسیده است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در گروه معلمان 62 نفر و در گروه عوامل کیفیت‌بخشی 18 نفر به مرحله استانی راه یافته‌اند که از این تعداد و با ارزیابی‌های صورت‌گرفته، پنج نفر از معلمان و یک نفر از عوامل کیفیت‌بخشی به‌عنوان منتخب استانی انتخاب شده‌اند.
مخدومی افزود: پنج نفر فرهنگی نمونه استانی در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافته‌اند که منتظر اعلام اسامی منتخبان کشوری هستیم.

شناسه خبر 68159