شناسه خبر:68904
1402/2/20 09:31:02

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل اتحادیه دامداران استان مرکزی گفت: در سال گذشته 8 هزار تن کنسانتره به تعاونی‌های عضو و دیگر دامداران استان توزیع و عرضه شده است.

خسروبیگی اظهار کرد: در سال گذشته 8 هزار تن کنسانتره اعم از سهمیه دولتی و خارج از سهمیه به تعاونی‌های عضو و دیگر دامداران استان با شرایط پرداخت به‌صورت مدت‌دار به منظور ارائه خدمات (از محل کارخانه خوراک دام اتحادیه دامداران استان مرکزی) توزیع و عرضه شده است.
وی افزود: نهاده‌های خام به میزان 5 هزار تن (اعم از جو، ذرت، سبوس گندم، کنجاله سویا) به شرکت‌های تعاونی عضو و دیگر دامداران استان از محل انبار اتحادیه دامداران استان مرکزی و نهاده خام اعم از جو - ذرت - سبوس گندم _ کنجاله سویا به میزان 12 هزار تن جهت شرکت‌های تعاونی عضو و دیگر دامداران استان از محل فروش بازرگانی اتحادیه در سال گذشته توزیع و عرضه شد.
مدیرعامل اتحادیه دامداران استان مرکزی، توزیع نهاده‌های دامی با ارزش 1000 میلیارد ریال و خرید بیش از 1500 تن جو از کشاورزان در مقاطع برداشت محصول و انجام عملیات ساخت سیلوی ایستاده (نگهداری مواد اولیه) در محوطه کارخانه خوراک دام اتحادیه دامداران به ظرفیت 1500 تن را از دیگر اقدامات انجام شده اتحادیه دامداران استان در سال 1401 عنوان کرد.
خسرو بیگی با اشاره به اینکه اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان مرکزی و 16 شرکت تعاونی کشاورزی عضو که در تمام شهرستان‌های استان فعال هستند، یکی از اعضا شبکه بزرگ تعاون روستایی استان مرکزی است اضافه کرد: انجام نظارت بر تولید کارخانجات خوراک دام و تسویه‌حساب در خصوص توزیع کنسانتره سهمیه‌ای و کارخانجات خوراک دام اتحادیه دامداران استان مرکزی، پیگیری مشکلات دامداران و... از دیگر برنامه‌ها و اقدامات انجام شده اتحادیه دامداران استان مرکزی است.

شناسه خبر 68904