شناسه خبر:69025
1402/2/24 00:14:52
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار خبر داد:

اعزام مبلغ با محوریت جهاد تبیین در شهرستان بهار

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از اعزام مبلغ با محوریت جهاد تبیین به مساجد و محافل فرهنگی دینی طی دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی کرمی از اجرای برنامه‌های جشن توسط روحانیون و هیئت‌های مذهبی خواهران در مناطق شهری و روستایی حداقل 40 مورد با برنامه‌های متنوع در دهه کرامت نام برد.

وی یادآور شد: اجرای برنامه جشن‌محوری دهه کرامت در شهر لالجین، روستای دینارآباد و احتمالاً روستای دستجرد توسط هیئت راه شهیدان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در ادامه صحبت‌های خود از اجرای برنامه جشن ماهدخت درصورت ابلاغ استانی به ستاد نهضت بانوان سخن گفت و افزود: تهیه کلیپ و عکس‌نوشته متناسب و انتشار در فضای مجازی، راه‌اندازی پویش من دخترم را دوست دارم با ارسال عکس‌های مهربانانه پدر و دختری در گروه فضای مجازی حرف‌آورد، رفیقانه ستاد نهضت و کانون‌ها، از اهم برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان خواهد بود.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه جشن هیئت‌های خواهران شهر بهار، برگزاری مسابقه، آوردن پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) توسط خادمین امام رضا (ع) و سرکشی از بیماران و برنامه‌های متنوع دیگر در هفته کرامت برنامه‌ریزی شده است.

شناسه خبر 69025