شناسه خبر:14475
1398/9/9 09:22:46

سپهرغرب، گروه خبر، سمیرا گمار: رئیس سازمان بسیج مستضفین گفت: نمایشگاه همدان از جامعیت برخوردار است و می‌تواند الگوی سایر نمایشگاه‌ها باشد.

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج همدان با ابراز قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه، گفت: یکی از ایرادات وارد بر کار ما این است که در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بسیج ضعیف عمل کردیم.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند گوشه‌ای از عملکرد بسیج را در معرض نمایش قرار داده و قدرت فعلی ما را در رسیدن به وضعیت مطلوب ارتقا دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج برای نشان‌دادن خدمات خود در حوزه‌های فرهنگی، هنری، محرومیت‌زدایی و غیره می‌تواند با برپایی نمایشگاه گام‌های موثری بردارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نمایشگاه همدان از جامعیت برخوردار است و می‌تواند الگوی سایر نمایشگاه‌ها باشد، تصریح کرد: بنده از نمایشگاه‌های بسیاری بازدید کرده و نمایشگاه‌های بسیاری برگزار کرده‌ام اما همدان در این عرصه جامع عمل کرده بود که امیدوارم در سال‌های آتی نیز ادامه داشته و فعالیت‌های متنوع و گسترده بسیج را در معرض نمایش قرار دهد.

وی در ادامه با تاکید بر رویکرد جدید بسیج مستضعفین، اظهار کرد: با بیشتر میدان دادن به نوجوانان و جوانان در آغاز 40 سال دوم حیات طیبه بسیج اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل دولت اسلامی در مسیر مردم سالاری دینی را یکی از گام‌های تحقق تمدن بزرگ اسلامی خواند و افزود: بسیج خود را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب می‌داند تا نقاط قوت را پررنگ کرده و کاستی‌ها را برای برداشتن گام‌های بلند برطرف کند.

سردار سلیمانی با ابراز خرسندی از حضور تمام رده‌های بسیج در این نمایشگاه، اعلام کرد: تلاش همه رده‌ها اثر‌بخش است و امید که مستمر باشد.

     رونمایی از گروه خبری سپهر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین

همزمان با پایان کار نمایشگاه دستاوردهای40 ساله بسیج استان همدان از گروه خبری سپهر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.

سردار سلیمانی با ابراز خرسندی از حسن انتخاب بسیج رسانه استان همدان در مزین کردن این غرفه به نام تنها شهید رسانه‌ای استان، احسان‌اله تقی‌پور فرد، یاد و خاطره این شهید اهل قلم را گرامی داشته و او را مایه افتخار شهدای استان همدان خواند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین رونمایی از «گروه خبری سپهر» با ابراز خرسندی از عملکرد هوشمندانه این رسانه در غرب کشور، گفت: خوشحالیم که به عنوان تنها رسانه مکتوب در غرب کشور با یک رسانه انقلابی و متعهد در راستای رسالت‌های خویش گام برمی دارد، برایتان آرزوی موفقیت دارم.

 

شناسه خبر 14475